Sengulylmzr o soru işaretini banada söyledi ama iki doktorda kız ama soru işareti dedi. Erken hafta olduğu için yanıla
Sengulylmzr bende iki doktordan tastik almıştım biri aynen soru işareti koyalım demişti. Bencede görünürdü tabi istisnalarda var biliyoruz ama hayırlısıyla sağlıklı olsunlar🙏