Aksoylu24 28 haftalık hamileyim 1 aydan fazla süredir pantolon giymeyi bıraktım işyerinde devamlı elbise giyiyorum. Dışarıda da elbise, tayt veya eşofman giyiyorum. 4-5 tane elbise aldım bol kesim hamilelik sonrasında da giyebileceğim tarzda. Hatta hiçbiri hamile elbisesi değil. Normalde s beden giyiniyordum bunları da s veya m aldım şu an oluyor bana ilerde de olur çünkü karın kısımları pileli rahat elbiseler. Hem de karnım çıktığı için çok tatlı duruyor 1-2 tane de kısa kollu alacağım hamileliğin son zamanı ve yaz aylarında giyerim diye🥰 Tavsiye ederim