Zynpkn Bugün bana da verdi doktor yoğun kasık ağrısı ve az kanamam var diye sanırım 5+3 deyim daha yeni kese göründü. Hiç bu kadar erken kullanan var mı fitili
Gizzgzz myangelson bende de aşırı kasılma vardı erken doğumu tetiklemesin diye verilmişti ama sonra geri progestan duphaston a döndük işte hala gebeliğim riskli 27.jaftadayım kurbanlık koyun gibi bekliyorum işte hayırlı zamanda gelsin inşallah
myangelson Gizzgzz ben aynı zamanda onları da kullanıyordum progestan iğnesi hapı falan. Rabbim sağlıkla zamanında gelmeyi nasip etsin 🤲🏻🤲🏻
myangelson Elifgamzee evet endol beni direk ishal yapıyor yarım saat 45 dk zor dayanıyorum anında tuvalete götürüyor beni