Kızlar merhaba bugün 39+1 günlük oldum. Hala ne bir sancı ne bir açılma yok. Bu ikinci hamileliğim ilkini de normal doğum yaptım hatta 34. Haftamda yaptım baya erken oldu. Bu sefer hiçbir belirti yok. Sezeryana kaçıncı haftada alıyorlar? Bu durumu yaşayan var mı? Sezeryan olmak istemiyorum