Esoo0698 Evet kızlar sorum başlıkta normalde devlete gidiyorum ama söylemiyolar özele gidicez gitsem gözükürmü cinsiyeti yoksa haftayamı gidiyim ?
Yazmelegi_ Esoo0698 valla göstermeyince göstermiyor 17+3 oldum 16 da gittim göstermedi bacaklarını kapattı ama normalde o haftalarda göstermesi lazim
ikibebeliannee Esoo0698 iki çocuğumda da ikili testte cinsiyeti gördü ama 14. Haftada söyledi doktorum çoktan belli olmuştur
Yulos Özelde 13+4′te cinsiyet tahmininde bulundu, 15′te belli olur dedi. Sizin muhtemelen belli olmuştur artık
Esoo0698 Ceylanmehmet Ikiz_annesii Minii ikibebeliannee Elif_p Teşekkür ederim kızlar haftaya gidicem garanti olsun 😊
Ikiz_annesii Ben garanti olsun diye sabrediyorum valla gitmedim 2 hafta sonra 17.haftaya gireceğim kesin olsun şok yaşamak istemiyorum alışveriş yapcam🤭 eğer söylemezse zaten foruma atcam bari sizler söyleyin
Ceylanmehmet Biz 15.haftada gittik cinsiyet partisi yaptık kız demişti fakat 1 ay sonra gittiğimizde değişti erkek dedi ayrıntılı ultrasondada erkek çıktı bence 17 haftanda gitmen daha garanti olur bizim gibi kıyafet alıp şok olma derim sana 😊
Elif_p Ceylanmehmet ayy nasıl şok olmustur ama herkese duyurma da cabası tabi 🤦♀️ya bazı bebekler net gösteriyor erkekte sonradan fırlıyor galiba pipi😅
Ceylanmehmet @Elif_p zaten insanlara söylediğiniz zaman onlarda şok oldu nasıl olur diye ama yaşandı malesef biz hala şoku atlatamadık cumartesi doktora gitmeyi bekliyoruz belki yine değişir diye😊