kevserky 23 haftalık olduk hurmayı çok seviyorum. Bir de çok faydalı olduğu duydum bebek gelişiminde özellikle kan yapıyormuş. Ama sanırım kasılmalar sebep oluyormuş bir de bilen biri var mı arkadaşlar bu konuyu
Sercee kevserky bende 30 haftalığım bekliyorum yemek için açılmayı kolaylaştırıyomuş kısmetse 1 aya başlicam günde 4 5 adet yemeye Ama ben arada bebeğe dair güzel niyetlerle yasin okudum üzerine mesela öyle yedim🙏
Seyma06 kevserky gebeligimin başından beri yedim çok severim hurmayi tatlı ihtiyacımıda karşıladı dolu dolu sütüm olmuştu 😊 diğer söylentiler bende olmadı
Sercee kevserky riske atmamak için bekliyorum ben.ilk gebelik we erken doğumu bilmeden tetiklerim flan die korkuyorum açıkcası🙈 rahim kaslarını yumuşatıyomuş son ayda ahududu yaprağı çayı, ada çayı, hurma, düzenli ilişki die okudum benm
kevserky Seyma06 yaa ne kadar güzel bunu doktora Bi sorup öyle yiyeceğim. Bende çok severim tatlı ihtiyacını baskılıyor evet çokta faydalı bir şey. 🤗
Gizzgzz kevserky aşırı yemezsen sıkıntı olmaz bence ben günde 3 taneyi geçmeyecek şekilde yiyorum kasılma olması için baya yiyorlar
kevserky Gizzgzz bende düşük riski olanlar için öneriliyor diye okudum. Eğer sağlıklıysa gebelik süreci aşırı olmayacak şekilde yenilir diyordu
u-akyz kevserky hurma rahim ağzını genişlettiği için ilk aylarda değil de 30 ucnu haftadan sonra yenilmesi öneriliyor . O kadar cok yemek istiyorum ki 8+6 haftadayım doktoruma gittiğim de soracağım tekrardan ama ilk üç ay tehlikeli olduğu için önerilmiyor
kevserky u-akyz evet ya duydum cnm bende aramızda yiyenler var mı diye merak etmiştim. Senin çok yeni Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏
Deletedmom_116 Aşırı olmazsa yenilir bana şuansan basla yemeye denildi Dr tarafından … Hem süt yapiyomus iki üç günde 😃26haftaniz bittiyo yarın
kevserky Deletedmom_116 evet süt yapıyormuş ne güzel yaa. Ne kadar Yemen gerektiğini söyledi mi. Doğumunda kolaylaştırıyotmuş. Bir yerde okudum kadın tüm hamileliği boyunca hurma yemiş hiç kann hapı kullannmamış değeri çok yüksekmiş. Demirden içeriyormuş ayrıca zaten
Gercekgulbahar kevserky bende 27 haftalığım çok severim ama hiç yemedim daha belirtilerinden korktuğum için
balkizinbebegii kevserky o haftalarda çok yememek gerekiyor canınız çekerse bir iki tane yiyin ama son haftalara kadar pek önerilmiyor doğum başlatmaya yardımcı olduğu için
kevserky balkizinbebegii evet bende duydum bunu böyle sağlıklı ve faydalı bir şeyi bbol bol yemek isterdim doktora soracağım bir de sağoln
Deletedmom_116 kevserky günde iki üç tane olamk şartıyla 24 haftadan sonra baslanabiliyomus ben sürekli yemem ama arada yerim Şekere alerjim var bı anda fazla yuklenemiyorum yoksa günde iki üç çok faydaliymiş Bende kullanmam ilaç falan kan değerlik çok iyi öncekinden bile
Esra_Omer_21 kevserky bebegime faydasi için doguma kadar her gün bi tane yedim hamilelikte çok faydasi var ama aşırı yenmeme durumunda. Doğuma yakin yani 37 den sonra her gün tek sayi seklinde mesela 3 5 7 tane yedim dogumu kolaylaştirirmiş .