tucaleyne Ben sebamed aldım ve johnsons baby pembe bebek yağı almıştım canım ama göbeğimde hiç tüy yokken kıllanma başladı, bende 3. Aydan sonra kullanmayı bıraktım. 38. Haftamdayım hiç çatlağım olmadı çok şükür, arkadaşım 2. Kutu sebamed i bitirdi ama karnı epey çatladı.. biraz genetik sanırım☺️