Serklajligebelik Kızlar bu sabah NST ye girdim henüz doktorla görüşemedik ama 30_40 arası bir şeyler yazıyor normalde bu bende hep 0-20 arasıydı . Bu ne demek 32 haftadayım acillll
cevriye35_ Serklajligebelik Bebek kendini doğuma hazırlıyor canım benimde öyleydi ama 36. Haftam hep sancıyla geçti belim ortadan ayrılıyordu sanki 37+1de 60 70leri gördüm sonra doğum yaptım hayırlısı ile sağlıkla kavuş bebeğine inşAllah 🥰🙏
Serklajligebelik Betul124 Şuan kapısında bekliyorum ama çok korkuyorum 😦 daha bir şey denmedi . Haftam da küçük 32 henüz
Serklajligebelik cevriye35_ Teşekkür ederim ama benim haftam küçük 😩 32 daha . Allahım yardım etsin artık 😓
Betul124 Serklajligebelik hiç korkma canım sancını önlerler hemen doğum olmaz eğer sancın varsa 😊 ama sancım çok yok gibi görünüyor doktorun daha iyi bilir inşallah bir sıkıntı yoktur canım haber et banada ☺️
cevriye35_ Serklajligebelik Korkma canım doktorun söyler sancı demek illa doğum demek değil korkma 🤲 Allahim yardımcın olsun 🙏❤️
Serklajligebelik cevriye35_ Çıktım doktordan eve geldim , hiçbir sıkıntı yok dedi ☺️ baya rahatladım , haftaya kontrol in tekrar çağırdı 🙏🏻
Serklajligebelik Betul124 Çıktım doktordan eve geldim , hiçbir sıkıntı yok dedi ☺️ baya rahatladım , haftaya kontrol in tekrar çağırdı 🙏🏻 Teşekkür ederim 🙏🏻
Betul124 Serklajligebelik çok sevindim canım Allah’ım vaktinde zamanında almayı nasip etsin bebişini inşallah 🥰
melek79 Serklajligebelik ben Ferinject almak için yatış yapmıştım zaten birde serum verdiler eve gönderdiler. Doktoru göremeden taburcu ettiler yani😂