yask
27.haftalarda nedense bi azalma oluyor daha sonra düzene giriyor tabii ama şöyle büyüdükce artık hareketleri eskisi gibi cok olmuyor ve belli saatlerde oluyor
Alanları daraldıgı için hemde onların uyku periyotları oluyormus.
Cok endiselendiğiniz zaman elinizle hafif bastırın bebek nerdeyse muhtemelen hareket edecektir veya tatlı seyley tüketin
Bazen bende bu gibi durumlarda sağlık ocağına gidp kalp atısına baktırırdım.hani hast uzak sıra beklemek istemezseniz, İsterseniz bu sekilde yapabılırsınız