Neslihankrhmt eylulmihrasmom inşallah ya. Kan sonucu görmeden emin olamıyorum 😅 sonra ne yapmam gerekiyor kadın doğum uzmanına gitmem gerekir mi hemen kaçıncı haftada ultrason da görülür acaba
eylulmihrasmom Neslihankrhmt kan verin beta 1500-2000 aralığında olunca ultrasonda gözükür. o zaman gidin kese 5.haftada görünüyor genelde daha erken gören de var :) kan verip gelin değerinize bakalım değere göre 2 gün sonra bi daha verin
Yazmelegi_ Neslihankrhmt 1.500 olduktan snra alttan gözükür demişti bana 3000 üzeri olunca da karından
eylulmihrasmom Neslihankrhmt 4 hafta 5 günlük hamilesin uygulama ayarlarından girin son adet tarihini ordan 5. hafta içersinde gidebilirsin ben 5+3te gittim keseyi gördüm 6+5te de kalp atışını duyduk 🥹