Merhaba arkadaşlar,
38+3 deyim. 2 gün sonra Sezeryan doğumum olacak Allah nasip eserse. En son 38+0 da nst ye girdim yalnızca hafif 1 tane sancı çıktı doktor sıkıntı yok dedi eve geldik. O günden beri gün içerisinde adet sancısı gibi sancılarım oluyor. Aralıkları çok düzensiz bazen 2 3 saatte bir oluyor bazen süre daha da artıyor. Sizce bu yalancı sancı mıdır ? Bu sancı ve kasılmaların bebeğe bir zararı olur mu ? Çünkü başını kanala yerleştirmiş diye söylemişti doktor. Aklıma her türlü şey geliyor ağrı olduğu an. Bilenlere danışmak istedim 🙏