KumsAlyaa 36+2 deyim kızlar biraz önce lavaboya gittiğimde peçetede çok küçük nokta kadar kan gördüm devamı yok sadece peçeteye gelmiş nokta kan ne olabilir doktora mı gideyim panik oldum
1Lokumunannesi KumsAlyaa yani gelen kan nasıldı canım ? Nokta gibi elimiz kesildiğinde bulaşan cinsten mi yoksa akıntılı bir kan gibi mi ? Belki o bölgede tahriş olmuş olabilir
Azra41 KumsAlyaa kanın hiç bir türlüsü normal değil .. acilmaniz olabilir bilemeyiz belkide ondan gelmiştir kan 🤷
cauuv1 KumsAlyaa dün gece aynısı bana oldu sadece peçeteye geldi çok korktum direk acile gittim. Malesef durumu anlamak için 3 farklı cihazla vajinal muayene yaptı sonra çatı muayenesi ile baktı kanama olacak mı diye ama yoktu sadece akıntı oluştu ve o bölge tahriş olmuş ordan damla kadar kan gelmiş önemli bişey degil gebelikte olur bebegin iyi dedi
KumsAlyaa 1Lokumunannesi Yok akıntılı değildi canım böyle nokta gibi yani iğne batmışsa parmağımıza nokta gibi damlamış ama biraz önce yine gittim yine aynı küçücük nokta kadar gelmişti
1Mavimavi KumsAlyaa altdan muayene bebeğin ve senden önemli mi ?? O kadar korkma inan hiç bişey anlamıyorsun bile muayene etse Geçmiş olsun Geciktirmeden gitmelisin bir doktora
KumsAlyaa 1Mavimavi Doğru çok haklısınız da ben bir kere 29. Haftada gittim beni mahvettiler orada o kadar korkuyorum ki anlatamam evliliğin ilk 5 ayı kadar da vajinusmus gibiydim birde yani aşırı korkuyorum gözümü kapatınca o Muayanede olanlar geliyor direk aklıma
Gkcsl Genelde presodur soyle oluyor nst ye baglayip alttan muayene ediyorlar bir de ulktasonla rahim agzinin boyuna bakiyorlar, ben de de lekelenme olmustu ama kan gibi degildi benimki
KumsAlyaa Gkcsl Kurumuş kan gibi bendeki acaba gece mi geldi daha tam bilmiyorum da saat 4 te tuvalete kalktığım da hiçbir şey yoktu Sonra 8 de gittiğimde baktım var
1Mavimavi KumsAlyaa yaşadığın şeylerden kaynaklı çok haklısın ama gözünü karart belki altdan bakmaya ihtiyaç bile duymazlar Ama inan bak burda kan meselesi olunca kimse yardımcı olamaz Kimin kanaması ne için gelmişdir bilemezsin O yüzden sen gecikmeden git en azından kontrol edilsin en iyisini doktorun bilir.
KumsAlyaa cauuv1 sanırım benimde kaşıntım vardı ondan oldu canım çünkü devamı gelmedi çok sağol yazdığın için 🌹