Edaturhsn Bayanlar 7 haftalık hamileyim geçen hafta gittim doktora hiçbir sıkıntı yoktu gece hafif kırmızı renkte kanamam oldu az birşey yaşayan varmı bu haftada aynu durumu ???
Agg0207 Edaturhsn doktoruna bilgi verdin mi canım progestan kullanıyorum ben 4 hafta sonunda lekelenme gördüm bende yerleşmeden dolayı olabilir dedi bana hala kullaniyorum ilacı kontrol zamanını bekliyorum
Asyos34 Edaturhsn kahverengi az ise. Normal sayılıyor ama kirmizi gitmeniz gerek en azından içiniz rahat eder