35-altinkalp Günaydın ve Hayırlı Kandiller kızlarrr💕 Bugün görüş günü olanlar toplaşalım dedim ☺️ Çok merak ediyorum ne olcak kontrolde doğum yaklaştıkça heyecanım artıyor 🙈
Ada-Uras-Asya 35-altinkalp günaydın herkese hayırlı kandiller 37+2 bizimde son görüş günü olacak bugün cuma günü 4.sezeryanımı olacağım kawuşacağız inşallah
elvinimmm 35-altinkalp 31+6 bugun benmde görüş gunum saat 10 da randevu birazdan gitcem inşallah yüzünü gosterir gecen hafta yüzünü plesantaya gömdü gostermedi🤣🤣
Tombikis96 Hayırlı kandiller 🥰39+4 görüş günümüz ikinci gebeliğim ve gelmek bilmeyen evlat ve değişik bi korku heyecan stres var bakalım neler bekliyor bizi bi yarım saate gideceğim 🤲🏻
Yarenylmz 35-altinkalp doğumhanede serum takıp sancı azalana kadar nst bakıyolar bugün çıkmadı çok şükür
35-altinkalp elvinimmm benimde saat 10 da. Ya sormayın bizde haftalardır görmüyoruz bebişi doğunca görcez inşallah ☺️