Rabiaturgut4445 Kızlar devlet Hastanesi’nde dogum sırasında suni sancı ile dogum olurken cok acı çekersem epidural isteyebilir miyim isteğe bağlı takarlar mı? 40+3 tık yok 😅
Baymehal Rabiaturgut4445 yok kuzum bende ilk kızımda sormuştum hayur dediler istanbul anadolu yakasında hele hiç yok öyle dedi doktor
Rabiaturgut4445 defneemom cok faydalı bişey degilmiş arastırmıştım ama sanki birinden duydum devlette var diye ama emin degilim
Rabiaturgut4445 Lolo3434 AA bu kötü işte ben dayanamazsam epidural yaptırırım dedim 😂😂 aslında en doğrusu sancıyı cekmekmiş tabi ama işte ilk gebelikte korkuyo insan. Epidural de acı hissedilmediği için ıkınamıyomuşuz öyle olunca bazen cocuk kanalda kalıp oksijen az gidebilşyomuş sanırım
Lolo3434 Rabiaturgut4445 ben sezeryan doğumla epidural anestezi istedim hala çok pişmanım agrısı hala var 😑
Yeknese Rabiaturgut4445 epiduralsiz doğum daha kolay oluyor, çünkü sancıyı hissedince ıkın diyor doktorun
Aselnisa_16 Rabiaturgut4445 yanlışş bilgi 🤔ben özelde yaptım ilk doğumumu ve acıya dayanamayıp epidural istedim bana yaptılar evet o açılma sancılarını hissetmiyorsun ama ıkınma isteğin asla kaybolmuyor hatta açılmam daha yeteri kadar yoktu sürekli ıkınma isteğim geliyordu doktor ıkınmamaya çalış diyordu.o isteği hissediyorsun yani canım
Esssss Rabiaturgut4445 epidurali bi ağrı kesici gibi düşünün karın ağrısını bi nebze hafifletiyor ama kesmiyor tabi asla herşeyi hissediyosun, ıkınma hissin falanda gelince hissediyon . Kim demiş hissedilmiyor diye
Rabiaturgut4445 Lolo3434 belden uyuşturmayı diyosun dimi bende sezeryan olursam hep normal uyutsunlar beni diye düşünüyodum ama onda da baya narkozlu oluyosun kaç saat uyanamıyosun işte
Betulaa Hastaneninize sormanız lazım, ben sordum mesela açılman uygunsa yapılıyor ama bunun için bir de o an müsait anestezi doktoru olması lazım dediler yani herşey uygun olsa bile o an anestezi doktoru gelmezse Epidural yapamıyorlarmış
Rabiaturgut4445 Yeknese aynen aynen duydum ama işte dayanamazsam bi secenek olur mu acaba diye düşündüm acıkcası
Lolo3434 Rabiaturgut4445 valla benim epidural anestezi uzamnım çok kötüydü yerini bulamadı 5 kere deldi beni artık ben bagırıp çgormaya başlayınca kendi doktorum narkozla uyutalım dedi amelyattan yarım saat sonra uyandm öyle aman aman bir zamanda yoktu yani tabi herkesin bünyesi farklı 😅
Rabiaturgut4445 Lolo3434 narkozun etkisiyle sacmalama falan oldu mu ki ben diyom kim bilir neler derim ben 😂😂
Lolo3434 Rabiaturgut4445 yok ya ben gözlerimi açtığımda bilincim yerindeydi zaten tam ayılmadan seni çıkarmıyorlar diye biliyorum valla ben ameliyathaneden çıkmamıştım hemşire beni ayıltmaya çalışıyordu geçmiş olsun kızın çok güzel diyordu ben gözlerimi açtım korkuyorum diye ilkten sayıklamışım onu hatırlamıyorum ama sonrakileri hatırlıyorum öyle absürt bişey dememişim yani 🤣
Rabiaturgut4445 Baymehal demek ki sadece özellerde var aslında cok aaglıklı degilmiş ama en son dayanılmaz olursa diye dedim ben 😂
Baymehal Rabiaturgut4445 dayanılmaz değil doğum ya cidden o ağrıyla hemen doğurmak istiyorsun doktorun dediklerinide yaptın mı mis gibi doğum oluyor 😂 bu benm canım çok tatlıdır ben diyorum yani