Zeynoahm Bebek için
2 takım hastane çıkışı, 1 takım normal koydum. Hastane çıkışlarının battaniyeleri de var. Kalın bir battaniye daha koydum. Çorap, eldiven, ağız mendili, bolca bez ve ıslak mendil, emzik, biberon koydum.
Kendime,
1 takım pijama, 1 gecelik sabahlık, çorap, yelek, ped, Islak mendil, 3 tane iç çamaşırı, saç tokası, makyaj çantam 🙈 Kızımla ilk fotoğrafımda bakımlı olmak istedim❤️ inşallah doğum sonrası iyi olursam makyajımı yapacağım. Olamazsam da o görevi kardeşime verdim🤭
Rabbim zamanında kolaylıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🧿♥️