tazecikannee benim de erken doğum riskim var 32 haftada iki doz ciğer geliştirici iğne oldum sancım olunca hastane yatırtı doktorum. 36 ya kadar sabret dedi. Şuan 35+2’yim. Ama ne dayanacak gücüm kaldı ne de takatim. Vücut çok yorgun. 2,5 yaşında da oğlum var. Çok huysuz. Doktor yat dinlen dedi. Ama işte küçük çocuk olunca öyle olmuyor. Cuma gidicem. Kilosundan korkuyorum ben biraz minyon. Kalırsa kilodan kalır demişti. 36 olsun alın dicem o derece yorgun ve ağrılı geçiyor. Rabbim sağ sağlim kavuştursun yavrularımızı. Gerçekten çok yıpratıcı bir süreç 😞😞 ağrıdan ağladığım bile oluyor