Son 4 saat🤲🤲12 de hazırlığa başlayıp,heralda saat 1 gibi sezeryana alınırım..9 Ay tamam olmasada,bu seruvenin sonuna geldik.Acısıyla,tatlısıyla,korkusuyla.Bu gün kalbim ağzımda atıyo sanki.Kızıma kavuşmaya saatler kaldı.Mucizeye ihtiyacım var ve dualarınıza.Her duada bir amin var derler.İsmim Naime ,kızımın ismide Yağmur olacak İn şa Allah,bildiyiniz hayra vesile olacak tüm dualara talibim.Doktorlarin yaşamaz,aldır dedikleri bebeye bir umut çırpınarak tutundum hayata.Vazgeçmedim,İmtahanların em büyüyünü verdim bu gün sınavı kazanmak dileyim🥺🥺🥺Çokkkk dua edin hepinizden rica ediyorum🤲🤲🤲