Kızlar 19. Haftamdayım ama hamilelik önceleri de olmuştu dr a gittim lakin önce kısmi felçten şüphelendi sonra tomografi MR işte sinirsel mi değil mi her şeye bakıldı boyun fıtığına varana kadar kalp vs. Şükür hepsi temiz çıktı e bi ara düzelmişti dün akşam yine oldu sancıdan uyuyamıyorum avuç içime kadar Ağrı oluyor parmaklarımı açamıyorum. Başına böyle bişey gelen var mı ://