Kızlar yardımcı olurmusunuz lütfen. Dünden beri bebeğim artık aşırı canımı acıtmaya başladı bir anda. Midem de ayağı var sanırım bebeğim döndü galiba geçen hafta nst bağlanmıştım kasılmalarım çıkmıştı ama onlardan yana sıkıntım yok biraz adet ağrıları gibi. Bebeğin pozisyonu aşırı canımı acıtmaya başladı bu durum normal mi? yoksa bi doktora gitmek gerekir mi, normalde kontrolüm zaten yarındı