BUSRAATMACA Merhabalar ben 30+1 ikizlere hamileyim şuanda herşey yolunda ama doktor her ihtimale karşı ciğer geliştirici iğne yapalım dedi 2+2 doz verdi başka bir sitede bir kaç kişi iğne yapıldım ama erken dogurdum demiş benimde kafam karıştı böyle bişey olabilirim lütfen bilenler beni aydınlatsın ❤️
doganursezmag BUSRAATMACA zaten doğum erken olursa diye her ihtimale karşı iğne yapılıyor. Yani o kişilerin zaten erken doğurası var. İğne ile alakalı olduğunu sanmıyorum . Hayırlısı ile kucağınıza alın inş
Tubad BUSRAATMACA ikiz gebeliklerde daima erken doğum riski vardır doktorunuz ciğer geliştirici vurarak bebişlerinizi sağlama almış
Deletedmom15257 BUSRAATMACA cnm ikiz gebelikte genelde o risk var doktor önlem.almistir korkma insallah birşey olma
DilaraBozkurt BUSRAATMACA bana da dün vuruldu karaciğerimde yağlanmadan ötürü yarım saate kalmadan sancı ve 2 cm açılma oldu makattan fitil ile 5 serum ile durduruldum
ZeytinK 28+5 haftalık hamileyim dün ve bugün bende aynı igneyi oldum, bu igne bebegin erken dogmasını engellemiyorum eğer erken dogarsa ciğerleri gelişmiş olsun diye vuruluyor. Ve 3 gün boyunca şekerli gıda yasak. Bu durumu yaşayan tek hamile benim sanıyordum, Umarım benim bebegim ve sizin de bebekleriniz gününde saglıklı dogar 🙏🏻
ZeytinK Bende yaglanma yok ikiz de değil ama bebek yola girmiş dedi doktor nolur nolmaz bu igneyi yapalim dedi :/