Kızlar cumartesinden beri hastanede yatıyorum 35+2 açılmam var ve sancılıyımdım bi cumartesi bide bu gece olmak üzere iki kere ciğer geliştirci yaptılar doğum olsa çocuğa hemen faydası olan bi iğne mi acaba haftamız küçük diye iki gün sancıyı durdurmaya çakıştılar bu gece boyu hiç ama hiç sancım olmadı ama açıklık aynı şekilde boyutunu koruyor sizce eve çıkarırlar mı 3 yaşında oğlum var annem ona bakıyo ben hastanede yalnız kalıyorum 🥺🥺