323832 Çok geçmiş olsun gerçekten sonrasında geçti sanırım
Ben iğneyi hep karından vuruyordum karnım artık maffolmuş halde
2 gündür kola geçtim
Şimdi böyle şeyler okuyınca ay yok iğne yanlışmı oldu diye panikledim
Ama dediğiniz gibi pıhtı atması değil galiba yani inşallah öyledir
Belkide hep sol tarafa yatmaktan soldu
Sol bacağım çünkü
Krampla birlikte yer etti belkide üstüne yaptıkça yine oldu