edacomerttt Kızlar kızımı sallamak için ayağa kalkmıştım suyum geldi galiba Bi anda bardaktan boşaldı sanki, pijamam ıslandı tutamadım kesin bu idrar değil bebeğin suyu heralde. Şimdi çok hafif belimde kasıklarımda ağrı var ne zaman gitmeliyim hastaneye?
piiremsesinannesiii edacomerttt hadi bakalım sağlıkla gelsin inşallah minik gelmek için mübarek günü beklemiş bak 🥹
edacomerttt @Rumish58_Reyyan en son şubatın 21inde gitmiştim kontrole sabah zaten acile gidecektik acile gidicez diye duş falan alıp oyle yatmıştım şimdi de böyle oldu ne yapsam bilemedim şimdi
edacomerttt @piiremsesinannesiii valla haklısınız sancılarım da iyice sıklaştı daha fazla bekleyemicem heralde
Mine88 Suyunuz birden geldiği için beklemeyin bir an önce gidin hastaneye Allah yardımcınız olsun🙏 Hayırlı kolay doğumunuz olsun Sağlıkla gelsin bebeğiniz🙏
edacomerttt @EsiraK sabaha karşı 4te suyum geldi çok fazla sancim yoktu beklemek istedim 2 saat falan bekledim evde sancilarim iyice sıklaştı hastaneye girmeye 10 dk kala ambulansta ıkınmaya başladım doguruyordum az kalsın. 😂 acile girdik yattığım yerden kaldırmadan hemen alttan muayene yaptılar tam açıklık çocuğun başı gelmiş dediler hemen dogumhaneye çıktık yatağa geçtiğim gibi doğurdum 🥰
EsiraK edacomerttt Sağlıcakla büyüsün annesi inşAllah çok teşekkür ederim cevapladığın için biraz korkularım vardı şimdi biraz iyi geldi ❤️