Beriiil Arkadaşlar sezeryan sonrası kac kere gelip karna bastırılır içim ağrıdı artk bu 3çü falan olması lazm
Beriiil minikmelegim_ sonrasinda genel muane yapılması lazmis bastirdilar hemde kac defa canımdan can gitti resmn halada korkuyorum gelip bakacak diye
Edafmo Beriiil sanırım kanamaya rahmin durumuna göre bastırıyorlar. Hemşire bana kanaman çok güzel demişti bastırdıktan sonra daha da gelmedi
Beriiil Edafmo banada gelip sürekli bastirdilar en son artk dayanamadm söylendim durdular biraz öncede ultrasonla bakildi yaraya