Novamom_ Merhaba kızlar 37+2 den selamlar bi sorum olacaktı nişan ve su gelmesi hariç doğum belirtileriniz ne oldu?
edacomerttt Benim adet sancısından daha şiddetli sancım olmuştu oğlum ve kızımda yatıp dinlenmekle geçmiyordu düzenli ve sık sık geliyordu sancılar. Büyük tuvaletim varmış gibi hissediyordum 🌸