glnr_21 Merhaba kızlar bir hafta oldu çocuğum pişik ilerliyor iyileşmiyor resmen sudo krem sürdüm isilik yaptı Bepanthol sürüyordum sonra zeytinyağı yıkıyorum Arko nem iyi dediler onu da aldım kaç defa oldu sürüyorum kaç gğn sürüyor normalde pişik
Tripkolikkkiz glnr_21 bebeğimin poposu kaniyordu pisikten. Acile götürdüm, hametan krem verdi 1 gecede bütün pisigi iyileşti
1erkekkannesiiii glnr_21 her altını açınca kremleyin pişik önleyici kremle hametan ya da bepanthol. Bezin markasını da degıstirin deneyin bebeğiniz bezi sevmemiş olabilir ıslak mendilini de degıstirin yenidoğan hassas olanlar var bir süre onları kullanabilirsiniz
glnr_21 Tripkolikkkiz bana da hametan dediler şiödi hametan sürsem hemen iyileşir mi acaba bir gece de iyileşti dediniz ya geçti mi o kızarıklıklar acaba diyorum bezden mi oldu anlamıyorum da 35 günlük
Tripkolikkkiz glnr_21 kremi sürdükten 1 gün sonra bütün kizarikliklar geçmişti. Şimdi sürün yarına iyileşir inşallah
glnr_21 1erkekkannesiiii peki bezi 1 ay oldu kullanmıyorum bezden kaynaklı olsa başta olmaz mıydı şiödi de olabilir mi
beyzacmvrc glnr_21 onu bilmiyorum ama dayımın kızı bir kere çok fena pisikti bebekti oda ama ne kadarlikti bilmiyorum hiçbir şey fayda etmiyodu sari kantaron yağı aldik eczaneden o iyi gelmişti hemen gecirdi