İlk aşılamam tutmadı hemen ertesi ay tekrar denedik ellerinden öperiz ablası şu an ikizlerimi emzirirken sana yazıyorum 🙏🏻 insan tükeniyot biliyorum. Sorununuz var mı bilmiyorum ama bizim sorun da yoktu ona rağmen aşılama yapacak yumurta ve rahim ortamına bile 6 ayda ulaşabildim. Denedik olmadı. İkincisini hiç denemek istemedim tüp bebek yapalım direkt diye düşündüm. Doktorumun hadi bi kere daha demesiyle oldu açıkcası. İnşallah rabbim tez vakitte yüzünü güldürür canım ❤️şu mübarek kandil günü dilerm ki Allahtan hasta çocukların hepsine şifa, evlat sahibi olamk isteyen tüm çiftlere hayırlı evlatlar, aramızfaki hamişlere de kolay doğumlar olsun 🙏🏻🙏🏻