Anneler merhaba ben çalışan bir anneyim ve 30 haftalık hamileyim. Oğlum da 28 aylık, bezleniyor. Geçen yaz babaannesi biraz başlamıştı tuvalet söyletmeye ama istemeden çok diretti ve şuan tuvalet hakkında konuşma yaptığımız da ısrarla bağırarak ve bezine vura vura beze bezee yapcam diye ağlıyor. Kimse üstünede gitmiyor. Birinci sorum şu altını sık sık değiştiriyorum ama geceleri devamlı uyanmak zor oluyor benim için çünkü sabah işe kalkıyorum buna rağmen gecede 2 defa alt değişiyorum. Yine de ben kalkana kadar bezden taşmış oluyor çokta su içen bir çocuk. Çarşaf üst baş her gece uğraşıyorum doğduğundan beri sleepy kullanıyordum bu yüzden molfixe geçtim yine aynı ve aşırıda dolmuyor bez aslında taşacak kadar. Önerdiğiniz bez markası var mıdır.?
İkinci sorum tuvalet eğitimini nasıl verdiniz sizce yeniden ne zaman başlamalıyız, nasıl bir yol izlemeliyiz. Ne kadar sürdü sizlerin eğitimi neler yaşadınız. 🤗