Tucemsiiii Kızlar 12+6 haftalığız biliyorsunuz yarın berat gecesi oruç tutmak istiyorum ama bilemiyorum da sizce tutulmalı mı hiç bir fikrim yok
mrssari34 Tucemsiiii Bende çok istiyorum ama o bebeğin suya ihtiyacı oluyor yani yemeği geçtim su çok önemli böyle birşey yapma zaten dini açıdanda bir sorun yok . Bu sene böyle olucak mecbur seneye inşallah tutabiliriz🤲🏻
betulpolat Tucemsiiii doktorlar genelde izin vermez bebeğe niye tutturuyorsun derler ki haklılar çünkü dengeli beslenme bebek için önemli
Havvaca Daha çok yeni bu haftalarda bu kadar uzun süre aç susuz kalmak doğru değil ben kahvaltıyı geç yapıyorum halsizim yataktan zor kalkıyorum diye kızmıştı erkenden kahvaltini yap demişti Dr
-Fatma Bnde niyetlendim bnce düşük riski ve son ayin olmadığı için tutabilirsin arkadaşlar herşeyi basit düşünmeyin bizi oruçlarımiz namazimiz kurtaracak
Tucemsiiii mrssari34 cok doğru canım ama işte cok mübarek gece olunca içimden geldi artık akşamla yatsı arası kuramınızı okuruz inşaallah
Havvaca Tucemsiiii ilk başlarda bende öyle 2 de 3 de ancak kalkabiliyodum yataktan doktorum o kadar uzun süre aç kalma kahvaltini yap öyle dinlen uyu uyuyacaksan en hızlı geliştikleri zaman bol enerji lazım onlara da demişti. Ben o zamanlar geç kahvalti yaptığım için ilaçlar da Aksiyodu doğru değilmiş 💞