020elvn Merhabalar sevgili anneler. 36 haftalıktan sonra rapor almadan THY veya Pegasus ile uçak seyahati yapan var mı ? Herhangi bi sorun oldu mu?
anapanda12 36 hafta mutlaka rapor alman gerek öyle biliyorum ben 33. Haftamda bile zor almıştım raporu ki yurt dışı uçuşu için mutlaka alın havayolları 34ten sonra genel olarak almıyo merkezi arayıp bilgi alın siz yinede
020elvn anapanda12 36 ya kadar veriliyor aslında 33 te neden zor aldınız zor bir hamileliğiniz mi vardı acaba
Dolphin16 28-35 hafta aradı rapor kabul ediliyor sonrası uçağa binmek yasak zaten ben öle biliyorum Türk hava yollarında çalışan bir hostes tanıdığımız söylemişti canım
020elvn anapanda12 Hmm anladım. Ben bugün aldım biletimi 34+2 haftalığa denk geliyor. inşallah sorunsuz gidebilirim.