Tugbabu5952 İkizi olanlar ya da gebe olanlar betanız nasıl artmıstı 4+5 haftalıgım İki günde bir kan veriyorum 18 80 280 940 3 katından bile fazla artıyo sizce çoğulmudur ?
Ozderr Tugbabu5952 sadece betaya bakarak çoğul gebelik söz konusu denemez ultrasonda göreceğiniz günleri beklemek zorundasınız hakkınızda hayırlısı olsun 🤗
Polikistikanne Betayla alakası yok. Benim 3 katına yakın artıyordu. Arkadaşım 2katına ulaşmıyordu bile. O ikiz ben tek 😂
Polikistikanne Tugbabu5952 Ben çok korkmuştum ikizdir diye ama alakası yokmuş 🤷🏻♀️ gönlünüze göre versin Rabbim ☺️🙏🏼