Bende pcosluym tüp bebek ikiz hamileyim histeroskopi oldum polip gibi şeyler vardı aldı ve rahim agzim dardi genişletildi ama olmadı yine de sonra sol tupumde düzensizlik vardı laparoskopi yaptı doktorum ondan sonra tuttu bir düşük oldu şimdi ikizlerimi bekliyorum 🙏