sehercyrngr Hanımlar yarın inşallah sezeryana alınacam 36+1 haftalığız geçen hafta gittiğimiz de kilosu 2.600 gramdı tahminen suan 2.900 felan vardır 28 haftalikken ciğer geliştirici iğne de olmuştuk aceba kuveze girer mi 36 haftada doğan bebek ?
Bguzeel sehercyrngr 36dan sonra doğum haftasına girmiş oluyosunuz zaten bildiğim kadarıyla solunumu ve emme refleksi de geliştiyse allahın izniyle kucagınızda olur kuveze girmez. Mübarek berat gecesi hürmetine sağlıkla doğsun kucagınıza 🫶🏻
annekuzusu_ sehercyrngr ciğer geliştirici iğne erken doğumlarda mi gerek duyuluyor ve neden erken doğum oluyor benimde riksim var progestan iğne ve fitil kullaniyorum şuan 27haftalik bebeğim plesantam aşağıda diye benim riksim sizin nedir ki erken doğma
sehercyrngr annekuzusu_ benim ilk bebeğim erken doğdu 29 haftalikken bunda da erken doğma ihtimali olabilir dedi ve her ihtimale karşı sürekli sırt üstü yattım 28.haftada iğne yapıldı suanda da bebek aşşağda ve doğum kanalında sancılarım var o yüzden
Ebrarkubra sehercyrngr geçmiş olsun canım insaallah sağlıkla hemen kucağına alırsın… ciger geliştirici iğne vs. Yapıldı ise girmez kuveze insaallah
annekuzusu_ sehercyrngr plesanta mi öndeydi benimde var riskim ama inşallah erken doğmaz hiç birimizin bebisi zamaninda dogsunlar inşallah
sehercyrngr Ebrarkubra bebek suan çok assagida ve doğum kanalına girmiş daha önceki de sezaryandi dikişlerim çok kötü üstelik sancım var
Ebrarkubra sehercyrngr dikişler kötü derken ikinci gebelikte ilk sezeryan dikisi mi ağrıyor yoksa farklı özel bir sebebi var mı? (Kusura bakmayın soruyorum ama benimde ilk sezeryandi şimdi yine hamileyim sezeryqn olacak o nedenle merak ettim gebelik ilerledikçe sıkıntı çıkarıyor mu diye )