Skrn1 Kızlar yarın %95 sezaryen doğumum var temin biraz çamaşırıma kahverengi leke bulaşmış sizce şimdi mi gitmeliyim yoksa yarını bekliyim mi 9 buçukta randevu alınmasının sebebi su sınırda 37+6 yız
EbrKzlky Skrn1 Büyük ihtimalle nişandır, nişan gelir gelmez doğum gerçekleşmiyor ağrın suyun yoksa sabah git zaten erken saatteymiş randevun 🙏
Skrn1 Bebişim çok hareketli kızlar sadece ağrım da yok az biraz kasılmalarım ve vajinal baskım var artık yarına Allah büyük hepinize çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız 🙏🏻🙏🏻