Kızlar ben daha önce lazere gidiyordum. Özel bölge hiç bi etki etmedi. Şimdide karnından önümü bile göremiyorum son aylarım artık. Afedersiniz ama jiletle yapsam 2 gün sonra çıkıyor. Birde sezeryan olucam beni uzun süre idare etsin diye sire gitmek istiyorum ama hassas olduğumdan çok canım acıyor. Jetex krem var bölgesel uyuşukluk sağlıyor. 20 dk fln sürüyor etkisi. Onu sürüp daha önce sire giden oldu mu. Sizce bir zararı olur mu?