Sahradmla İyi geceler kızlar bsy soracağım 3. Gebeliğim bebeğin hareketlerini hissediyorum bebek sağ tarafimda baloncuk hissi gibi hissediyorum acaba yanılıyor muyum bilmiyorum ama bebek olduğunu düşünüyorum 8+3 haftaligim
menesse Sahradmla canım ben de aynı o haftalarda dediğin hissiyatı yaşadım. Yanlız değilsin😁 şuan 27.hadtadayız bebek hareketi çok farklı birsey ama 9.haftamda hissettiğim kesinlikle bebeğin büyümesi ile ilgili bir hissiyattı ne olduğunu bilmiyorum belki de tutunma yerleşme büyüme veya kalp hareketi🤷🏼
Sahradmla ArvenMom tabiki iki gebeliğim de hiç böyle bsy olmadı hep yazılar görürdüm inanmazdım o hissi insan tadınca heyecanlanıyor 😂😂
Sahradmla uraz_ve_annesi- ama gazı ayırt edebilirm 😂 baloncuk gibi hareketlenme gaz olduğunu düşünmüyorum açıkçası 😂