Atmacabebek Kızım olacak ilk kızım ismi Hira 2. Kızım salihanur 3. Kızıma da kardeşleri masal istiyorlar bende minel olsun istiyorum masal tek olmasın diyorum sizece uyarmi güzel anneler Masal minel
Emine12456 @Atmacabebek ikisinde m ile başladığı için mi bilmiyorum çok boğmuş bence tek isimle iki isimde ayrı ayrı hoşşş
Aegean Kızlarınız haklı bence de Masal tek başına çok tatlı oluyor :) Ama ikisi bir arada gereksiz uzuyor bana göre