Dfn_1303 Doğumun normal mi sezaryen mi olacağı kaçıncı haftada belirleniyor? 33+2 deyiz henüz bişey söylemedi doktorum.
defneemom Dfn_1303 36dayim en son bebek donmemisti 17 martta randevum donmediyse hâlâ o zaman gun vericek🙊
Aysegoksall Dfn_1303 bende perşembe günü gitmiştim doktora bebeğin döndüğünü karnımın sertleştiğini ve doğumun normal olarak ilerlediğini söylemişti 36+5 falandım o zaman cuma tekrar gideceğim bakalım o zaman ne olacak 🥺
Dfn_1303 defneemom bende cumartesi gideceğim. İnşallah normal doğum der. Ama bebek biraz iri olacak dedi.
Dfn_1303 En son perşembe günü gittim bebek aşağı dönmüş her şeyi çok güzel normal ilerliyor. Suyun biraz fazla gibi dedi. Haftaya cumartesi günü tekrar gideceğim. Nst ye o zaman mı bağlayacak bilmiyorum. İlk gebeliğim nasıl olduğunu da bilmiyorum ☺️
Dfn_1303 Aysegoksall karnımda öyle bi sertleşme falan yok sadece biraz iri bi bebek olacak dedi. İri bebek olması sezaryene zorlayacak gibi ama inşallah normal olur diye bekliyorum 😀