Meriiii0333 12 haftalık hamileyim ve geçmeyen bir karın ağrısı var bu normal mi bu durumu yaşayan var mı
Sevimlipanda24 Meriiii0333 normal değil canım doktora gözüksen iyi olur en azından bi kontrol etsin hem içinde rahatlar