Merveyoldass24 Arkadaşlar aranızda kan pıhtılaşması olupta kan sulandirici (oksapar) kullanan var mı detaylı bilgi alabilir miyim.. ilerleyen zamanlarda göbekten iğneyi almak sağlıklı mi?
Minik1Civciv Merveyoldass24 merhabalar ben kullanıyorum canım. Her akşam aynı saatte göbekten vuruyorum.
arirangg Merveyoldass24 19. Haftaya kadar göbekten yaptım. Şimdi 21. Haftaya girdim. Koldan yapıyorum artık. Çünkü karnımın içinde yaralar oldu. İğne girmemeye başladı. Ama 9 ay da karından yapabilirsin sorun olmaz
Busimss Merveyoldass24 ben enox kullanıyorum. Oğlumda da doğuma kadar kullanmıştım. Şimdi kızımda da doğuma kadar yapacağım gibi görünüyor. Göbek büyüdükçe de hiç zor olmuyor endişe etme.
___ozlm___ Merveyoldass24 göbeğin büyüyene kadar göbeğinden yapabilirsin o iğne ucunun bebeğe ulaşması imkansız eğer endişen o yöndeyse. İleriki haftalarda eşim kol arkasından vurdu bana ilk gebelikte. İkinci gebeliğim şimdi 15 haftayım hala göbekten vuruluyorum ben
Yaseminnn75 10 uncu haftaya girdim bende hep göbekten vuruyorum iğnemi doktorum göbektende vurula bilirsin dedi
Fadimegll321 Merveyoldass24 ben 8 aya kadar göbekten yaptım artık zorlanıyorum göbekten koluma yapıyorum ama göbekten yapmakta hiçbir sorun yokmuş 9 ay boyunca
Merveyoldass24 Fadimegll321 iğne bittikçe yazdırdınız mı acaba kaç kutuya ne kadar ödediniz öğrenebilir miyim sağlık ocağında yazdirabiliyor muyum yada :)
Fadimegll321 Merveyoldass24 evet sağlık ocağında yazdırabilirsiniz 3 kutu yazıyorlardı raporlu olmama rağmen 270 TL falan ödüyordum şimdi raporda sorun var 1 kutu 1 kutu yazdırıyorum 🤦🏼♀️
SheeR Merveyoldass24 kadın doğum doktorunuzdan ilaç raporu çıkartabiliyosununuz sağlık ocağı 1 kutu yazabiliyor sadece ama rapor cıkardığınızda 3 aylık rapor yazılıyo doktor da kaç kutu iğne yazarsa rapora bittikce reçeteletip alabiliyosunuz öyle dahs uygun oluyo 3 kutusuna ben yalan olmasın 45-50 tl arası bişey veriyorum raporlu
zeynepsatlms1 Merveyoldass24 bende kullanıyorum şuan 33. Haftadayım doğuma kadar kullanmamı söyledi doktorum. İlk başlarda göbekten oluyordum ama göbekten olunca biraz fazla canım acıyordu kola döndüm kollarım da morardı hep umarım bir an önce biter kurtuluruz iğneden
zeynepsatlms1 Merveyoldass24 bende kan pıhtılaşması yoktu da detaylı ultrason da rahim damarımda daralma gözükmüştü bebeğin gelişimini etkileyebilir demişti coraspin ilaç hem iğne kullanıyordum ilacı 32. Haftamda bıraktım