Arkadaşlar iyi geceler, bir buçuk yıla yakındır çocuk istiyoruz en sonda adetimi denk getirip hormon testlerimi yaptırdım. Amh 9, prolaktin 42 çıktı.doktor pcos görünümü var dedi, daha önce ultrasonda bakmıştı pcos dememişti, 3 aydırda ovülasyon testi yapıyorum yumurtlama ve çatlama görüyordum. Kilo probleminde yok, adetlerimde genelde birkaç gün kaymalar olsada düzenlidir. Pcoslar benim gibi yumurtlama görür mü kendiliğinden yoksa bu ovülasyon testleri mi yanlıs yada ben tam pcos değilmiyim? Pcos değilsem amh neden yüksek aklımda deli sorular doktorumada kafam karıştığı için birşey soramadım,rahim filmi çektir eşinede test yapılsın dedi.eşimin testi yarın çıkacak benimde perşembe gününe rahim filmim var.o nasıl olucak, ondan sonra hamile kalan çok oluyormuş bende kalır mıyım bu değerlerle yada beni nasıl bir tedavi süreci bekliyor kafam allak bullak.deneyimlerinizi yada bilgilerinizi paylaşır mısınız nelerle karşılaşacağım bileyim,teşekkürler🙏