Ben 3 kere asilma oldum tecrubelrimi sizinle paylasacagim devlet hastanesinde oldum ilk asilamam stresli gecti benim kafama cok taktim yattigim yerden sadece yemek yemek icin ve tuvalet ihtiyaci icin kalktim cok is tutmadim surekli yattim dusundum olumsuz sonuclandi ilk asilamam. 2. Asilamamda sadece ilk gun yattim 2 gun dus almadim dusumu ilik suyla aldim diger gunler evdeki islerimi hep yaptik yeri geldi evi supurdum camasir astim bulasuk yemek herseybyaptim uzun yol yurumedim cok agir seyler kaldirmadim kendimi dinlemedim hatta adetimi bekledim gidip kan vermedim 15. Gun hafif kahve lekelenme oldu adet sandim 2 . Gun 3. Asilma icin gittim doktor degerimin biraz yuksek oldugunu soyledeu beta 9.6 idi hamilede olabilrisin kimyasalda olabilir pazartesi geri gel dedi adetin sokerse zaten degerin duser dedi ertesi gun benim adetin soktu bende dusmustur diye gitmedim klomen kullanmak icin zaten gun gecmisti o ay asilma olmayackti gitmedim adetim bitti 3 gun sonra iliski oldu gece felakrt kasik agrisi arkadan one giren sancilar oldu kalkip tuvalete de gitmrdim saz sancisidir diye dusuk yapiyormusum degerim daha dusmemis sabah kalktim ustum hep kan olmus doktora gittim 146 beta hamilesin dedi ama deger dusuk adetime gore sagliksiz belli fusecek kanamada var 2 gun sonra gittim 47 olmus dusuyor bu arada progestan kullaniyorum oylelikle dusurdum 1 ay gitmedim asilamaya belki bendiliginden olur diye. Sonrasinda 3. Asilamata gittim onda hic birseye dikkat etmedim geldim o gun yatti. Ertesi gun normal hayatima devam ettim hic birseye dikkat etmedim ev temizledim yemek yaptim disarri ciktim hamileyim simdi ama yine de kahve lekelenmem var 4 gundur gecmedi daha kanada cevirmedi progestan kullaniyorum ilerleme var dedi doktor 2 gun araliklar la kana bakacagiz simdilik 5 hafaligim insallh tutunur beni birakmaz demek istedigim hic stres yapmayin akisina birakin agir sey kaldirmaktan kendinixi cok yormaktan kacinin nornal hayatiniza devam edin doktorlardaboyle soyluyot stres yapma en etkileyen sey zaten geve kalamamizi bizim yaptigimiz stres