yagmurefe Burda sorulcak soru değil ama araştırıyorum bı turlu karar veremedim kullandığımız ortopedik yatak 5 yıl oldu kullanali beş yıldır da aynı sorun uyandigimizda her yerimiz ağıriyor varmı oneriniz
Ozge56 yagmurefe bende bambi bu yatak var gerçi ben baza başlık yatak set almıştım birde bende bel fıtığı vardı bu yataktan sonra hiç ağrı çekmedim yaz kış ayarlı yazın asla terleme yapmiyor ve kışın çok sıcak tutuyor. Baza başlık yatak 3 sene önce 6.500 almıştım ayrı ayrı bilmiyorum şuan gerçi
Pinkgold yagmurefe yataş puffy kullanıyorum çokta memnunum eşimin belinde fıtık var çok iyi geldi bedenizin şeklini alıyor çok rahat bi yatak 😇
Melek___ Babam bel fıtığıydi yataş marka yatak iyi gelmişti sizde elinizle dokusuna filan bakin karar verin canım