Merhabalar sizlere bişey sorcam acaba aynı durumu yaşayan var mı 22 haftalık gebeyim geçen hafta doktor kontrolüm vardı Detaylı ultrasona baktı doktorum ve bebeğe giden kanda basınç var dedi tansiyonunu günlük ölç dedi ve ecopirin yazdı. Dosyama da yüksek PE riski yazmış. Böyle bir durum yaşayan var mı acaba çok tedirgin oldum🥺