Sadebikahveee Bugün 1 veya 2 kere karnimin sağ tarafı sertleşti ama agrı falan yoktu hatta karnımi okşayınca geçti. Bu bebek toplanması mı kasılma mı ? Erken dogum falan diye çıkıyo nette korktum
birgaripana_ Sadebikahveee sertleşiyo böyle neredeyse bebek görünüyo demi 😂 kasılma o işte o haftalarda cok normal
Sukran3434 Sadebikahveee 1 hafta once benimde oyle oldu cok yurudum yuruken bianda top gibi oldu sanki karnimda 2 gun oyle kaldi duzeldi cok sukur stres ve yorulunca oluyo bence tabi agri falan varsa doktorunjza danisin🌹🌹🌹🌹
Ebrarliva Sadebikahveee kız benim az önce oldu 20 haftaligim ve 17. Haftamda beri oluyor carsamba günü kontrolüm var bende sorucam
Sadebikahveee Tubii97 sağ tarafımın gerildiğini hissediyorum sonra elliyorum bebek orda gibi. Biraz ovalayınca hemen geçiyo
Sadebikahveee Sukran3434 2 gündür çok yürüdüm yoruldum ayaktaydim belki ondan olabilir dinlenmek lazım
birgaripana_ Sadebikahveee evet canım googleye Braxton Hicks kasılmaları yazarsan ne oldugunu anlarsın. Senin haftalarda çok çok normal ve artık alişman lazım doğuma kadar hep olucak ara ara. Doğuma yakın daha fazla oluyor
Haticezk Sadebikahveee 27. Haftadayım ben hazımsızlık yaşayınca oluyor bu durum bebek genelde sola toplanıyor okşayınca düzeltiyor kendini ağrı sancı rahatsızlık hissetmediğim için normaldir diye düşündüm yorgunluk hazımsızlık durumlarında onlarda rahatsız oluyor herhalde 🙂
Nazsylu Sadebikahveee merhaba bu kasılma. Bende de erken başladı günde 5 6 yı buluyorsa doktorunuza bilgi verin. Ve o bölgeyi kesinlikle ovmayın. Ben bu şikayetle bi süredir progestan kullanıyorum. Ama dediğim gibi benim sık oluyordu ve haftama göre normal değil. 28. Haftadayım
Nazsylu Sadebikahveee yok canım ağrı vs yapmıyor ve sık değilse normal ama o an ağrı yapıyorsa ve sık oluyorsa doktora görünmek gerekiyor