Luzumuyok ilk haftalarımda olsam tutardım heralde ilk 3 ayima denk gelseydi
Ama 27-28. Haftama denk gelecek ramazan
Birde troid ilaci kullanıyorum onun dışında d vitamini multi vitamin kan.ilaci.vs vs derken pes peşe icmemem belirli aralıklarla içmem gereken ilaçlarım var o yüzden malesef ki sonra tutcam inşallah ama çok tutmak isterdim😓 rabbim ruhsatı vermiş müsade etms hamilelere göz göre göre bebegimo riske atamam
Benim beslenme bagim kopmuş 5. Ayimdan sonra hiç beslenememsm annem ramazan da oruç tutmuş bir de bronşit olmuş aşırı öksürük başlamış beslenme bağm kopmuş ve 700 g doğmuşum 7. Ayima yeni girmisim ama 5 den sonra hiç beslenememsm
Yani birazda korkuyorum bebeğim de erken doğum olur falan diye.