Kızlar düşük yapanlarınız var mı? Düşük yaptığınızı nasıl anlıyorsunuz. Yani benim lekelenmelerim geliyor tam 5 haftalık bugün keseyi gördü vajinal. Ama az önce bı kırmızı kan geldi az. Yani hiç düşük yapmadım nasıl anlarım? Aşırı kanama mi oluyor ağrı falan?