Pinarr-14 genelde ilerleyen haftalarda yukarı çıkıyor diyorlar benimde asagıdaydı hamileliğim boyunca doktorum yatmam gerektiğini hareket etmemem gerektiğini söyledi doktorumu dinledim elbette ama 38 haftama geldik plasenta mesaneye yapışmış ne yazık ki o yüzden 3 saat sonra sezeryanla doğum gerçekleşecek :) bilmenizi isterim her kadında aynı şey olmuyor siz kendinize dikkat edin olabildiğince yukarı cıkana kadar hareket etmeyin ayaklarınızın altına yastık koyarak yatın eminim doktorunuzda aynısını söylemiştir zaten..