Merhaba arkadaşlar, aranızda yeniyim ve tecrübelerinize dayanarak size ovulasyon testi hk. bir şey sormak istiyorum. 🌸
Bu ay ilk defa ovulasyon testi kullanmaya başladım. Adetim 6 gün sürdü ve ben 8. Gün test yapmaya başladım. 8. Gün yaptığım testte T çizgisi epey belli olmuştu ama C çizgisi kadar kırmızı değildi, o yüzden o günü dikkate almadım. Kullandığım markanın açıklamasında T çizgisinin en az C çizgisi kadar kırmızı olması gerektiği, aksi takdirde pozitif olmadığı yazıyor. O günden sonraki testlerimdeki T çizgisi hep daha silik çıktı. Acaba ben yumurtlama dönemini kaçırdım mı bu durumda? Yoksa yumurtlama dönemine kadar T çizgisinin yoğunluğu azalıp çoğalabilir mi? Normalde 28 29 günde bir adet görüyorum. O yüzden yumurtlama döneminin bu kadar erken olabileceğine ihtimal vermedim. Ama şimdi son 3 günün testleri 8. Günün testine göre daha silik.
Cevaplarınızı bekliyorum 🙏🏼